1. Fyzická osoba

Mgr. Michal Sebera

Erbenova 801

739 61 Třinec

IČO: 75442345

DIČ: CZ75442345 

 

Obchodní podmínky jsou platné do doby vydání nových obchodních podmínek.

 
2. Objednávka

Kupní smlouva na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu vzniká na základě závazného potvrzení objednávky. Za závazné se považuje potvrzení telefonické, a to takové, které je realizováno po předchozím odeslání elektronické objednávky (potvrzení o přijetí objednávky do systému není potvrzení objednávky). Kontakt nutný k potvrzení objednávky provádí zpravidla prodávající po ověření dostupnosti a termínu dodání požadovaného zboží. Prodávajícím potvrzená objednávka (nebo její část) je pokládána za závaznou pro obě strany pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době potvrzení. Za podstatné podmínky se považuje zejména obsah objednávky (přesná specifikace zboží a jeho počtu), cena za zboží, přeprava, způsob a termín doručení. V případě osobního odběru zboží se za datum a místo uzavření kupní smlouvy považuje datum převzetí zboží v místě provozovny, popřípadě na smluveném místě. Toto datum musí být současně uvedeno na faktuře, či jeném daňovém dokladu, který sloužá zároveň jako záruční list.

3. Storno objednávky - provozovna

Storno objednávky ze strany kupujícího:

 

- Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atp.

 

Storno objednávky ze strany prodávajícího:

- bez udání důvodu
- zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).

4. Odstoupení od kupní smlouvy (zásilkový obchod)


Odstoupení od kupní smlouvy se dále řídí zákonem č. 367/2000 (více v dalších bodech). V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČO). Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:

- Kontaktujte nás, že žádáte o odstoupení od smlouvy a uveďte číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu. Pokud jste již zboží obdržel-a a převzal, zašlete jej zpět na naší adresu uvedenou v sekci kontakt.

- K odstoupení od kupní smlouvy je nutný originál dokladu o koupi .V případě, že jednáním kupujícího vznikne prodávajícímu škoda ve smyslu §55 odst. 1, je kupující povinen tuto škodu uhradit (zejména neúplný obsah, poškozený obsah atd.)

Zboží, prosíme, posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku).Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případe nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět nebo bude uschováno na naši provozovně za manipulační poplatek ve výši 1% prodejní ceny zboží za den uschování (tento poplatek zahrnuje zejména manipulaci, prostor na uschování a pojištění cizích věcí movitých).
 
5. Dodací podmínky

Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti produktu a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 2–14 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky, ve výjimečných případech muže být dodací lhůta delší, po domluvě s kupujícím. Předpokládaná doba dodání je zákazníkovi avizována před provedením jeho objednávky, proto jejím provedením akceptuje avizovanou dobu dodání.

Naše společnost je schopna zajistit v případě dohody s klientem montáž vybraného druhu zboží od částky 0 Kč (dle dohody). Současně s touto službou jsme schopni po předchozí dohodě a odsouhlašení zákazníkem zajistit odkup starého námi prosaného modelu a zajišťujeme na naše náklady jejich případnou ekologicou likvidaci.

Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího, a to jako uvedení adresy dodání zákazníkem při provádění objednávky přez zásilkový obchod, popř. po dohodě na provozovně firmy. Zpravidla je doprava zajištěna kurýrní službou (PPL nebo Českou poštou), popřípadě po dohodě se zákazníkem jemožnost zboží zaslat speciálně vybraným dopravcem. V případě dobírkových balíků je využívána služba společnosti PPL, kdy zákazník platí za zboží při jeho převzetí. Doporučuje se pokud je to možné si zboží ihned při převzetí zkontrolovat, jelikož pak jsou těžce uznatelné a dokazatelné škody způsobené při přepravě. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu plnění na uvedené místo. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad, návod na používání výrobku. Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice. Náklady na dopravu zboží rozlišujeme podle zvoleného způsobu. Při objednání zboží v hodnotě nad 3000,- Kč včetně DPH je doprava zdarma (na Slovensko nad 5000,- Kč vč. DPH), není-li dohodnuto se zákazníkem jinak. Při nižší celkové hodnotě objednávky činí dopravné 130,- Kč ČP nebo 100,- Kč včetně DPH při platbě předem na účet. Dopravu na Slovensko zajišťujeme přes společnost GLS - na dobírku činí cena dopravy 200,- Kč, při platbě předem na účet 150,- Kč. Při přepravě většího množství zboží, lze dopravu zajistit pomocí přepravní společnosti TOPTRANS.

 

- Možnost přímého odběru na provozovně firmy.

 

ppl

 

toptrans 

cp

 

6. Dodatečné změny v údajích

Změny ve fakturačních údajích po expedici zásilky jsou zpoplatněny částkou 50 Kč. Sazba se týká dodatečné změny nákupu z fyzické osoby na osobu právnickou, tj. doplnění IČO a DIČ na fakturu. S fyzickou osobou obchodujeme na základě občanského zákoníku, zatímco s právnickou osobou dle obchodního zákoníku. Tato částka je zpravidla požadována až v případě, že je nutné zaslat expres daňový doklad poštou. Zpravidla není nikdy tento poplatek účtován, jelikož všechny změny jsou provedeny ještě před samotným odesláním zboží.
 
7. Odpovědnost za vady zboží a záruka

Nedílnou součástí obchodních podmínek jsou reklamační podmínky, které jsou v plném znění v sekci Reklamační podmínky nebo v písemném provedení na provozovně prodávajícího.
 
8. Ochrana osobních dat

Respektujeme Vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a nebudou nikdy poskytnuty žádnému třetímu subjektu. Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vvás a Vvašich nákupech za výše stanovených podmínek. Náš internetový zásilkový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (heckerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.
 
9. Prodej a platba za zboží

Prodávající je majitelem zboží a prodává jej kupujícímu (zákazníkovi). Zboží je majetkem prodávajícího do doby úplné zaplacení ceny zboží. Uhrazení plné částky je provedeno buďto v hotovosti na provozovně prodávajícího, dobírkou v místě předání zboží (skrze smluvní spediční společnost), bankovním převodem nebo u firem fakturou a to tak, že na účet prodávajícího musí být připsána plná cena zboží po odečtení bankovních a jiných poplatků. 

 
10. Závěrečná ustanovení

Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro všechny obchodní případy uzavírané mezi Mgr. Michalem Seberou a kupujícím. Kupujícím se rozumí fyzická osoba stejně jako osoba právnická. Právní vztahy obou smluvních stran vzniklé na základě uzavřené objednávky se řídí v případě fyzické osoby ustanoveními občanského zákoníku, v případě právnické osoby obchodním zákoníkem. V závislosti na změně příslušných právních norem, jakož i naší obchodní politice si Mgr. Michal Sebera vyhrazuje právo Obchodní podmínky měnit. Tuto změnu a její účinnost společnost vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.e-tenis.cz stejně jako na kamenných provozovnách společnosti.


Reklamační podmínky

Postup uplatnění reklamace
Při uplatnění reklamce je třeba uplatnit následující postup:

  1. Zákazník nejprve vyplní reklamační protokol , který je ke stažení na našich stránkách. Tento protokol obsahuje všechny důležité informace, které jsou nezbytné pro bezproblémové vyřízení reklamace. Do protokolu uveďte závadu co nejpodrobněji.

  2. V protokolu uveďte i číslo bankovního účtu pro případ, že vada bude neodstranitelná a zboží již nebude dostupné.

  3. Vyplněný protokol je třeba vytisknout a opatřit podpisem.

  4. Protokol musí být vložen do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku běhěm přepravy (včetně obalu výrobku!).

  5. Spolu s protokolem reklamovaného zboží je nutné přiložit kopii daňového dokladu - faktury.

  6. Zboží je třeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho poškozenou část.

 

Zboží odesílejte na adresu :

 

Mgr. Michal Sebera

Erbenova 801

739 61 Třinec 



Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.

Na základě přiložených podkladů bude reklamace odborně posouzena a bude stanoven další postup při vyřizování reklamace. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), který vydá své písemné stanovisko k reklamaci. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. Bude tak učiněno bezprostředně po posouzení reklamace.

Finanční obnos zašleme převodem na bankovní účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů od vyřízení reklamace. Číslo účtu uvádějte kompletní, včetně pomlček. Peníze nevracíme složenkou

O výsledku reklamace Vás budeme vždy informovat ve lhůtě do 30 dní od přijetí zboží - telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím administračního rozhraní.

Reklamační řád

Odpovědnost za vady zboží, záruka
Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků, nebo na faktuře. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.

Minimální záruční lhůta
Zákonem stanovená minimální zákonná lhůta je 24 měsíců. V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.

Podmínky záruky
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.

Reklamace zboží
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět.

Za vyřízení reklamace je odpovědný pracovník určený prodejcem.

 

www.e-tenis.cz

 

 

Celkem zboží: 0 ks
Celkem bez DPH: 0 Kč
Celkem s DPH: 0 Kč


Dotazy maloobchod/velkoobchod/servis
Michal Sebera
Telefon: 608 959 235

30. 5. 2016 |

Vážení zákazníci,

 

omlouvám se za neaktuální zboží na našich stránkách.

Momentálně nejsem schopen eshop provozovat tak, jak by tomu mělo být a proto dochází k rušení objednávek zboží, které již nejsme schopni dodat.

Budu se snažit řešit objednávky individuálně a nabídnout případně zboží jiné. 

Michal Sebera

12. 8. 2014 | Využijte 50% slevy na výplety Pro Supex Big Ace Revo ! Za tuto cenu lepší výplet nekoupíte!

Kolik jsem ochotný do vybavení investovat???

1-2tis.

 

22.6 %

2-3tis.

 

19.6 %

3-4tis.

 

19 %

4-5tis.

 

19.2 %

5-?tis.

 

19.6 %

celkem hlasů: 34178